Garantiitingimused

1. Ostetud tootele kehtib garantii alates selle ostupäevast. Garantiiperioodi kestel parandatakse kõik vigastest detailidest tulenevad tootedefektid tasuta. Käesolev garantii ei kata muid (v.a. detailid ja nende asendamine) kulusid. Basseinimeistrid OÜ vahendab müüdavale kaubale tootja garantiid. Garantii annab ostjale garantiitähtajal õiguse nõuda asja tasuta parandamist või asendamist. Garantii kehtib Eesti Vabariigi territooriumil.

Tootmisdefekti väljaselgitamiseks läbiviidud ekspertiisikulud tuleb tasuda toote omanikul, kui ekspertiisi tulemusena selgub, et tegemist ei ole tootmisveast põhjustatud defektiga.

2. Käesolev garantii ei kohusta müüjat ega garantiiandjat toodet tasuta reguleerima, seadistama, puhastama ja hooldama ega korraldama tasuta koolitusi seadme kasutamise kohta.

3. Kui toote kasutaja on eraisik ja kasutab toodet isiklikuks otstarbeks, vastutab müüja määratud garantiiperioodi lõppemisel tootedefektide eest vastavalt kohalikus seaduses sätestatule. Kui toodet kasutatakse kommertsotstarbeks, tulenevad müüja lisakohustused teie ja müüja vahel sõlmitud lepingust. Eraisikute puhul vastutame kaubal ilmnevate puuduste eest 2 aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale. Juriidiliste isikute puhul lähtume tootjapoolsest garantiiajast 1 aasta, alates kauba üleandmisest, va. kui tootja ei ole märkinud teisiti. Aku garantiiaeg on 6 kuud. Kaubaga kaasas olev aku on kulumaterjal, mistõttu on akude garantiiaeg reeglina lühem seadme enda garantiiperioodist. Aku tühjenemine sõltub otseselt sellest, kui intensiivselt seadet kasutatakse. UV seadmete valguselementide garantiiaeg on 1 kuu (va. kui tootja ei ole märkinud teisiti).

4. Garantii andja tugines käesolevas dokumendis kirjeldatud garantii andmisel faktile, et ostja antud teave toote kasutusotstarbe (isiklikuks või kommertskasutuseks) kohta vastab tõele. Garantii andja võib garantii kehtetuks tunnistada või muuta ühepoolselt garantiitingimusi, kui ilmneb, et toodet on kasutatud muul viisil kui ostja väidab ja/või ostudokument kinnitab.

5. Kaebused toote kvaliteedi kohta lahendatakse ning garantiiremont teostatakse pärast seda, kui olete toote edastanud müüjale. Teie nõudmisel ja vastava lepingu sõlmimisel müüjaga võite toimetada diagnostika- ja remontöödeks tooted ka müüja kulul. See tingimus kehtib ainult tehasedefektidest tingitud garantiitööde korral. Muul juhul toimetab ostja toote müüjale omal kulul või oma vahenditega.

6. Toode võetakse garantiiremonti ainult juhul, kui see tuuakse müüjale komplektsena koos kehtiva garantii- ja müügidokumendiga. Tootel vea ilmnemisel, palun lõpetage kohe seadme kasutamine ja toimetage toode müüjale seisundis, milles see oli vea ilmnemise ajal.

7. Müüja ja garantii andja ei vastuta toote kasutamisest tingitud kahjustuste või kaudsete kulude tasumise eest, välja arvatud juhtudel, kui kohalikud seadused sätestavad teisiti.

8. Garantiitingimustest tulenevaid tasuta remonttöid ei tehta, kui:

• toote seerianumber on eemaldatud, välja vahetatud või pole loetav;

• ostjal toote garantii- ja ostudokumendid puuduvad;

• toodet pole kasutatud otstarbekohaselt ning kasutusjuhendis olevaid kasutus-, paigaldus-, hooldus-, transpordi- ja säilitamisjuhiseid pole järgitud;

• kasutaja ei teavitanud koheselt müüjat tootel ilmnenud esmasest veast ning jätkas seadme kasutamist, põhjustades sellega seadmele lisakahjustusi;

• hooldustöid pole tehtud (seadme puhastamine, filtrite puhastamine, määrde lisamine, kuluosade ja kulumaterjalide õigeaegne ning nõuetekohane vahetamine jne);

• toodet on remonditud ja reguleeritud või toote konstruktsiooni muudetud ostja poolt ilma müüja/tootja nõusolekuta;

• remondiks pole kasutatud originaalvaruosi (kinnitusvahendid, tihendid, filtrid, kolvid, membraanid, valguselemendid jne);

• toodet on antud kolmandatele osapooltele kasutamiseks;

• toode ei kuulu enam selle esmaostjale;

10. Liikuvate detailide (pumba rootorid, pumba impellerid, pumba rootori puksid, tagasilöögiklapid, kraanid, siibrid, harjad, rattad, rattapuksid, hammasrattad, filtri elemendid, filtri materjalid, membraanid, kolvid, liikuvad kaablid ja juhtmed jne ning nende detailidega seotud tihendid. Kinnitusvahendid, sulgurid, nupud, liikuvad voolikud jne) loomulikku kulumist ei loeta defektiks ning see ei kuulu garantii alla.

11. See garantii tagab teile spetsiaalsed juriidilised õigused ega piira ühtki muud tarbija juriidilist õigust.

Vaidluste lahendamine
Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile info@basseinimeistrid.ee või helistada telefonil: +372 5103709 . Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta. Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.
Kontaktid
Basseinimeistrid OÜ
reg.17145518
KMKR:EE102815407
Tel: +372 5103709
Tel: +372 56699060
Juriidiline aadress: Kuuse 4, Keila, Harjumaa, Eesti 76607
Basseinimeistrid
Privaatsus

Kasutame küpsiseid, et saaksime teile pakkuda parimat kodulehe ja e-poe kasutajakogemust. Küpsiste informatsioon salvestatakse teie lehitsejasse/arvutisse ning seda kasutatakse teie tuvastamiseks ning eelistuste uuesti kuvamiseks. Lisaks on küpsised meile vajalikud, et teie külastuse üksikasjade põhjal lihvida kodulehte veel paremaks.